Sunday, November 29, 2009

Minggu Yg Berat ...

Salam Perantauan dari aku diSudan. Minggu lepaih mmg minggu yg berat sekali kalo nak diikutkan untuk ditelan. Kalo dak sbb ari ghaya yg mulia on Friday ... dah tentu terlalu kelat dan pahit utk aku telan perjalanan minggu lepaih. Mau tak... dah ler 2-3 hari trade tak menjadi... last2 lak hari Khamih dia buat pulak baghal Dubai tak nak bayaq lak pinjaman 35 billion kat Eropah... dah pinjam tu bayaq laaa... kan menyusahkan org yg tak dak kena mengena dgn dia... cam aku laa ... dah trade aku tersangkut sbb depa nya pasai. Dia tak bayaq... GBP nyer currency lak yg menjunam tiruk sbb ketenatan matawang tersebut. Aku lak yg trade GBP masakkkkk... semua posts aku tenat... bukan sikit lak tu .... hampeh bin kamjat bin hapserei. Nasib baik la dia orait sikit ari Jumaat malam tu... ni tak to la dia nak terjun ka stan ka aku tak pasti lagi... sbb silap aku gak... yg buka lot besaq2 buat apa!!!

Mistakes aku mmg aku tau. Nombor satu aku trade tak ikut MM. Nombor dua aku trade pakai FA jer... walaupun aku dah nampak dgn mata aku sendiri yg indi2 aku berlawanan ngan post aku... aku buat derkkkk jer... so ambik la nko sebijik mamu... padan mukan hang... ketegaq nak mampuih!!! Dah hang tau nak jatuh yg dok pi melawan trend buat apa... kukuikui.... padan muka. Lain kali... jgn dok dengaq sangat apa yg org kat luaq tu cakap... hang tau yg hang dah ada indi... pakai and percaya kat indi2 hang tu... yang dok pi kelebek sana kelebek sini dok cari2 benda yg tak menafaat tu buat apa???? Ambik hang... kan dah merasa ... root beer float!!! Sedappppp.... manihhhhhh... tawaq kot.. hahahahaha.

Satu pengajaran yg berat buat aku. Insya'allah minggu ni aku nak pastikan yg aku tak buat kesilapan yg sama... c'mon mamu.. wake up and do your best.... dont do u ever do the same mistakes next time!!!! Pray for me friends.

No comments:

Post a Comment