Sunday, December 27, 2009

Update Sikit...

Salam utk semua ...
Lama sungguh tak tulih kat sini... nak kata keje banyak tak gak... nak kata tak banyak keje pun tak gak... jadi... apa yg menyebabkan tak update??? Lupa laaaa ... apa lagi ... kekekeke. Lagi pun... sebulan yg lepaih tu mmg kat Sudan lagi... ni jer baru balik mai kat Mesia. Lak tu last 2 weeks... mmg banyak buat tradings.... market tgh cun so apa lagi... hentam jer laaaa... ada gak untung... alhamdullillah. Aku rasa la ni... mungkin ini lah bakal cara pencarian 'income' utk aku pencen tak lama lagi insya'allah. Aku rasa .... tahap konfiden aku dah mula 'konsisten' dan keuntungan aku melebihi kerugian so... doa2kan aku berjaya ya kenkawan.

Aku heran lak sekarang ni kat Mesia ni... macam2 citer yg dok dengaq dari sari ke sari... tak abih2 dengan citer haru biru... apa nyer turrrrr tak to kat dalam negara sekarang ni... sat2 dengaq org tu baguih... pujian melangittttt.... tup tup.... baguih nyer cier kuaq lak dia tu camni laaa ... tak gunaaa laaa.... so senang citer ... aku ingat aku tak nak baca lagi la blog2 politik ni... semua hapserei jaaaa. Kamjat toi laaaa. Yang baguih... aku buat derk jerrrr... apa2pun bukan aku boleh tolong nak naikkan taraf 'ekonomi' Mesia hehehehehehe. Baik aku naikkan taraf 'ekonomi' aku sendiri... lagi best.

Last week, aku pi belajaq lagi pasai forex... tak habih2 belajaq woooo... tapi yg best nyer... aku dah mula rasa keuntungan dari pembelajaran aku tu alhamdullillah. Simple method and profitable insya'allah. So, masta babu... tengkiu veri mach.... u rock. Tak lupa gak kat sifu aku yg sorang kat pulau tu... dia pun banyak membantu aku dlm proses pemberian nasihat dlm mengawal MM aku. Bab2 MM ni aku mmg hampeh.... cakap org penang halobaaaa!!!! Insya'allah... banyak keburukkan yg menimpa aku dedulu tu yg membuatkan aku dah mula serik insya'allah. So... to both of u... my biggest thanks for guiding me.

No comments:

Post a Comment