Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru 2010 ...

Assallammualaikum wbt buat sesapa yg baca blog ni...

Aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2010 utk hangpa semua. Aku harap hangpa semua diberikan kesihatan yg lebih baik dari tahun2 yg lepaih .... kekuatan IMAN yg berlebihan jugak utk hangpa dan aku beribadat kat DIA dan aku doakan insya'allah hangpa semua gak akan diberikan rezki yg berlipat ganda. Tanamkan lah keazaman tahun ni utk membimbing anak2 kita kearah yg diredhaiNYA dan jauhi la mereka dari budaya2 'sesat lagi kekuningan' yg kuat melanda negara kita sekarang ni insya'allah. Ingatlah ya .... dunia dah nak lupus dahhhhh .... kian sari kian tua kita ni .... badan cam aku cakap la dulu2 u .... dah BAU TANAHHHHH. Kalo tak insaf la ni BILA lagik weiiiii.

Ok tu jer aku nak ucapkan kat hangpa semua sementara aku boleh dok ketik2 keybod ni ... dan kalo dah sakit mmg perati jer laaaa .... ok selamat semua.

1 comment: